fredag 14 januari 2011

Pyssel

Veckan har varit fylld med information, vet knappt om min mikroskopiska hjärna klarar att processa allt. Men jag älskar varje minut av det! Kan inte tänka att jag känt mig lyckligare över att späda natriumhydroxiden till 2M från koncentrerad pellets. Att man är funtad på detta sätt!

Idag har jag äntligen startat upp hemmadatorn, och det tar ju minst en timme att update:a sig på de senaste fynden från bloggarna jag följer.

Däremot blir det inga fynd från min sida idag, trots att jag fotat några... Utan idag visar jag några pyssel jag sysslat med.

Denna gjorde jag före jul, men kunde ju inte visa den då. Det hade förstört hela överraskningsmomentet.

Ett bokmärke i skapelsen av en prinsesstårta. Denna fick svärmor till julklapp, för hon läser mycket och är så söt!
Pinuppa
Sedan har jag funderat på en lämplig tatuering till lillebror, han ville nämligen att jag skulle rita något. Och efter många om och men kom vi fram till pinuppa-motiv skulle kanske passa. Hela pinuppan vill jag inte visa, dels för att det är mycket naket, men också för att jag inte vill ge bort mina idéer.

Ansiktet blev lite fucked up när jag tuschade teckningen, så det ska finslipas. Annars är jag mycket nöjd med resultatet.

Som ni ser är det jakttema på tjejen; ett av min brors stora intressen. Jag hoppas att pinuppan faller honom i smaken, och eventuellt får min konst pryda hans svank... För visst var det där den skulle sitta, Jocke?

4 kommentarer:

  1. skelögd å stor näsa :D i svanken ska ju combo-banana sitta :D

    SvaraRadera
  2. Jocke: Ja, men var det inte så hon skulle vara?

    Haha, en Combo-Banana beställd!

    SvaraRadera
  3. Men är det inte såna tjejer du dragit på, Jocke?

    SvaraRadera
  4. Combo-banana till mig också.. Med ett par schyssta grills på Mostafa.. ;)

    SvaraRadera