torsdag 7 oktober 2010

Vilken blåsig höst vi har!

Sambon vet hur han ska få igång mig...

"-Usch!!" tänker ni, "-You heard me!" svarar jag.

Förra veckan kom sambon hem med två gamla skolplanscher som han fått!

Storm av Hagbard Isberg 1952

Stormen och solstrålarna av Hagbard Isberg 1952

Ni kan ju bara tänka er hur mycket han fick ligga!! (Känner jag min sambo rätt, kommer han skriva ett långt inlägg om hur mycket jag ljuger; han fick nämligen inte alls ligga den kvällen. Man kan väl inte släppa till för vad som helst. Och dessutom; man mår bara bra att vara lite sexuellt frustrerad, har jag hört. Han har det inte lätt stackar'n, tar jag på mig ankelsockar och han får syn på min nakna fotknöl går han ju igång. Hemma hos mig vill man absolut inte tappa tvålen i duschen! Spelar ingen roll om sambon är på nedervåningen, hör han tvålen dunsa i golvet...)

Nä, nu har jag ljugit nog för idag. Tillbaka till tavlorna och rubriken: härliga naturscener. Och det kan ju inte passa bättre med vädret vi har idag och havet vi snart kommer till. Någon timme till sen åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar