onsdag 13 oktober 2010

Ny dag, nya möjligheter

Idag blir det jobb nere på Hemkunskapen; baka godsaker och ha trevligt.

Svärfar har jobbat på i sommar, han har fixat trappen i Raskens som var i ett stort behov av upprustning.


Jag tycker det är vackert och hemtrevligt med granris framför bron. Eventuellt blir det här vi firar jul, i alla fall om vi ska göra som sambon vill. Men det skulle vara riktigt mysigt! Nu måste jag byta om från pyjamasen, tror inte mina elever skulle tycka jag var riktigt OK om jag inte gjorde det...

2 kommentarer:

  1. vi tänkte fira jul hemma i vårat hus i år, blir så mycket flängande och farande framm och tillbaka annars. bestämde det i fjol när vi hade 4 olika ställen att fara på!
    ska bli skönt å bara vara hemma, å alla andra kan fara omkring ist :D

    SvaraRadera
  2. Javisst! Och nu när ni har en liten så är det passande att stå stilla och inte flänga. Vi kommer väl ner precis före jul, och stannar tills efter nyår.

    SvaraRadera