söndag 17 oktober 2010

Tonight we're gonna be the Heavy Metal Hamsters...

Sambon är inte alls så förtjust i just Helloween, men kan medge att ibland får dom till det!

Gårdagen var trevlig! Tack för den tjejer!

Jag är nöjd med min outfit, den var tidsenlig. Sminket är inspirerat av Dee Snyder, och under kvällen var mitt fullständiga namn: Josefin Rose Snyder.

Denna skinnjacka har legat undanstoppad på vinden, dags att damma av den!

Jag vet; jag har sett för mycket Top Model, tyvärr är jag mer Top Medel.

Halsbandet är hemmagjort, med ryggen av ett kollegeblock och en glaskula.

Toko gillade INTE min utstyrsel!

Äntligen fick jag leva ut mina sminkfantasier, det här är två test-ögon.

Slutresultatet blev en blandning mellan dom två första.

Måste nog anordna en fest snart, och då blir det tema! Jag har funderat på Prästudden Pride; det finns en hel del karlar i min omgivning jag skulle vilja se i high heels och midjetröja.

5 kommentarer:

  1. Guud såå cooolt! Anordna pride a la Prästudd och lägg ut bilderna! :D

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa! Kommer ni om ni blir bjuda på Pride-festival?

    Men Erika... Blir det Prästudden Pride så är ni självklart bjudna! Du är ju en av männen(eller var det pojke?) i min omgivning jag vill se som kvinna! =) Call me!

    SvaraRadera
  3. ja kan nästan garantera att vi gör det :D är det kvinnorkläder för männen och butch stilen för kvinnorna då eller? :P

    SvaraRadera
  4. =) Det är en variant. Jag tror Ante blir en variant av läderbög... Vi får se, den dagen den sorgen! Butch är ju aldrig fel! =)

    SvaraRadera