onsdag 8 september 2010

Oemotståndlig

På en loppis utanför Gnarp, närmare bestämt i Hoppskogen, hittade jag en trevlig liten loppis. Handlade mycket därifrån, men tyvärr har jag bara kort på en sak därifrån; en liten klänning. Och nu går jag inte och handlar bebiskläder av någon anledning, men den ska förhoppningsvis bli använd i framtiden, men inte nu.

Jag tror jag betalade 10:- för den, och den är så söt att hade den funnits i min storlek hade jag nog inte tvekat!

Förutom klänning, köpte vi; en gammal, vacker te-sil, gamla pimpelspön, gamla tallrikar, en porslinhäst (till storasyster) och ett par fulsnygga solglasögon till sambon.



Otur om det bara blir pojkar resten då, men visst finns det kilt?

2 kommentarer:

  1. super söt! =)

    är ni i gnarp nu??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej Lisa, inte i Gnarp. Men jag hade velat vara där!

    Det var i somras. Men vi kommer ner till 9:e oktober.

    SvaraRadera