fredag 10 september 2010

Ego

Imorgon är vi bjudna på Eid Al-Fitr, det vill säga festen som hålls efter Ramadans slut. Det ska bli jätteroligt att vara med, Sambon och dottern har redan varit på en. Jag var tvungen att tacka nej den gången, på grund av fotboll eller något sånt.

I alla fall tänkte jag bara visa min favoritklänning, och det är i och för sig ett av de största fynden jag gjort! Fick på min 25-årsdag ett presentkort till Nystedts (klädaffären i Malå) på 200:-. Och i våras (nästan två år efter) hittade jag denna klänning som var nersatt till halva rea-priset (150:-!!!) och en kofta för 150:-, så betalade jag med presentkortet och 100:- ur egen ficka. Så av egna pengar kostade klänningen 50:-, och som jag använt den i sommar! I love it!

För en vecka sedan var jag och familjen i Skellefteå, då köpte jag också en klänning/tunika/skjorta och en kofta för 600:-, så det är skillnad på pris. Men jag är jätteglad åt dom kläderna också. Men 50-kronors-klänningen är en klass för sig!

Här lutar jag mig mot relingen på M/S Medvind. Oh, vad jag längtar till imorgon: "Nu ska jag göra mig vacker!" -Trollmor i Trolltyg i Tomteskogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar