måndag 6 september 2010

Jag är en burkaholic.

...(och då menar jag burkar, inte burka).

Vart jag mig i världen vänder, står jag där med burkar i mina händer.

För två veckor sedan besökte jag lokala second hand-butiken, och där hittade jag en underbar burk som fick följa med hem. Dock har jag inte hittat något ändamål för burken, men det kommer... Var så säker!

Sedan åkte jag på auktion en regnig dag i Norsjö, tur var auktionen inomhus. Men allt blev dyrt och det var slagavgift på skiten! Men jag ropade in ett litet sidobord/soffbord, ett sängbord och några skabbiga soffkuddar. Soffbordet blev dyrast, det gick lös på 220:- (men jag var tvungen att ha det!), sängbordet kostade 100 riksdaler och kuddarna 10:-. Av kuddarna var det bara en jag ville ha, och de övriga överlämnades till gårdsloppisen.

1 kommentar:

  1. otroligt fint bord hödde du! =)

    kanske en teburk av den nya burken??
    eller värmeljus om den är lite större =)

    SvaraRadera