onsdag 18 november 2009

Varning till känsliga tittare

Min knän är köttfärs.

Jag agerade tränare igår, då ordinarie tränare låg hemma med ryggont och sjukdom. Och redan förra veckan, i ett svagt ögonblick, lovade jag att jag skulle stå mål.

Så jag planerade träningen, men vad jag inte planerade var till den milda grad mina knän skulle ta stryk! FECK! Kände redan efter första uppvärmningen att det här inte gick. Jag hade på mig mitt knäskydd på vänster knä, men högra knät kändes lite skavt. Så i en paus sprang jag och letade reda på knäskydd till höger knä. Och redan då syntes slitaget. När träningen var avklarad var knäna o-roliga.

Och det var fruktansvärt o-roligt att duscha...

För att minska synintrycket gör jag bilden liten...

Det var damm på linsen, om ni undrar vad det är för svarta streck på benen. Damm-stubb...

DET ÄR VÄRRE ÄN VAD DET SER UT! shut your mouth!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar