söndag 15 november 2009

MMS

Fick för några veckor sedan ett paket på posten. Visste inte vad det handlade om, så jag rev upp det och såg att det var linnena och sockarna som vi beställt med några kompisar. Men inte nog med det. Humoristen i familjen hade skickat med en SAIK-mössa. Och tvärsför som jag är, så håller jag inte av princip på SAIK. Jag har under hela mitt liv hållt på Modo, ett lag som går som tåget i tabellen; urspårat och försenat!

Men i alla fall, så visade jag min tacksamhet genom att skicka ett tack-MMS:

"Jag förstår inte, så fort jag tar på mig mössan försvinner allt förstånd!?"

Observera: Dubbelhackorna som knappt synbart finns med på kortet, har jag lånat för att göra effekten av en mindre begåvad person, lite tydligare. De finns inte där i vanliga fall!

För övrigt tog det flera omtagningar och timmars sminkning innan kortet blev bra. Jag KAN helt enkelt inte göra en dålig bild, det faller sig inte naturligt för mig. Jag är så kallad: photogenique!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar