måndag 29 november 2010

Mejkad och klar!

Idag har jag gjort något riktigt riktigt riktigt rolig! Jag har suttit i en allmän lokal i samhällets lägenhetsområde, tillsammans med 7 andra brudar och sminkat mig! I tre timmar höll vi på, och jag är så lycklig!

Sminkpartyt anordnades av Ekospa, där det visades en svensk mineral produkt: HH. (reklam reklam reklam reklam... Jag vet, men det var bra grejer för mig. DOCK: dyyyyrt, för dyrt för mig).

Om jag säger så här: Jag vet vad jag önskar mig av Tomten!

Vira Blåtira

Jennifer efter hon varit på mitt sminkparty. Dessutom ser det ut om hon tagit otillåtna medel, med tanke på hennes pupiller.

2 kommentarer:

  1. tack för att du visar denna bild, jag kan nu representera den billigaste prostitutionen i öst...

    SvaraRadera
  2. Jamen, herregud! Det är ju så länge sedan, det är preskriberat!

    SvaraRadera