onsdag 3 november 2010

Extreme Kudd Make Over

Mitt inlägg om att jag inte hade något att göra idag, föll platt som en pannkaka.

Har sytt fyra kuddar av mitt favorittyg; "Pride".

Jag har döpt serien och modellen till Klittan, när ni tittar på alla detaljer i sömnaden förstår ni.

Endast 399:-/kudde exkl. frakt som tillkommer med 49:-



Först sicksack, sedan rakström och sist på med dragkedjan. Allt gick förvånansvärt snabbt att göra, alla fyra kuddar klara på 4h och pauser emellan.

Klitt-kudden kommer bli en stor fluga under vintern och våren 2010/2011.

Beställer ni kuddar idag, kan tygvalet variera eftersom Pride-tyget är slut.

Om ni beställer inom 10 minuter tillkommer även en kudde ur kollektionen; Kangel, uppkallad efter mönstret och applikationsmetoden.

2 kommentarer:

  1. Sluta vara så ambitiös! Du får oss andra att se dåliga ut. :) Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja... eller hur? Jag är tacksam att hela Umeå-gänget inte kom in och såg misären. Det är som Insp. Clouseau skulle ha uttryckt det: a beumb!

    SvaraRadera