måndag 14 december 2009

Ute faller snö...

Gnarp har tydligen något som vi i Västerbottens inland inte har... Nederbörd.

Just nu faller det gammeldags-Lapphandskar. Riktigt mysigt.

Första lab-dagen gick över förväntan. Jag fick till och med känna mig behövd och att jag kunde något! Och det händer inte ofta!

Kom iväg tidigt från Sundsvall, det var kö till en av kemi-apparaturen, så jag såg min chans att fly.

Väl hemma var maten serverad då jag kom innanför dörren. Åt mig kwuedu och sedan gick jag till second hand-butiken. Där hittade jag en T-shirt för 20:-, en kofta för 10:- (dagens fynd, den var jättehärlig), 4 blomljusstakar för 15:- och en väldigt ullig-bullig barnlampa för 25:-.

Nu ska jag ner och fika med svärmora!

2 kommentarer:

  1. äntligen bestämmde sig vädret för att ge sig och släppa snö!! nu ska vi bara få det att ligga kvar i över en vecka till

    SvaraRadera
  2. Ja, det får vi verkligen hoppas. Det behövdes!

    SvaraRadera