onsdag 16 december 2009

Let it snow, let it snow, let it snow



Jag tar på mig det hela. Förlåt alla trafikanter efter E4:an vid Statoil i Gnarp. Det är mitt fel. I måndags hånade jag nämligen Gnarp, genom att skrattandes se ner på det faktum att det inte fanns någon snö i bygden.

Tisdag fick jag svar på tal, då snöade det ca. 10-20 cm.

Idag blev jag knockad! När jag åkte härifrån var det inge nysnö, när jag kom hem 12 timmar senare, var det en halvmeter nysnö. Vi fick plumsa ut från tåget!

Så jag ska vakta min tunga nästa gång! Förlåt igen!

Lite bilder från monster-snö-ovädret som kommit. Eller oväder och oväder, jag älskar ju när det snöar, och det snöar så där fint... som i en snökula (eller vad de nu kallas).


Traktorspåren ser ut som cykelspår. "Rondellen" i Gnarp.


Snön vill in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar