tisdag 29 december 2009

Sneak a peek.

Idag trotsade jag och Skrutt kylan, på med täckbyxor och på med tjocksockar (det hör inte till vanligheterna för mig) och så gick vi ut i vinterlandskapet. Åkte pulka en stund i backen och sedan kom sambon ut och skulle iväg och åka skidor. Vi följde honom halva vägen, men vek av mot loppisen.

Och nu ska jag berätta för er att jag vart nå jävulskt sugen på att gå in där. Men tyvärr är det bara öppet onsdagar och torsdagar, och förhoppningsvis har hon öppet imorgon, trots att det är årets sista dag. För dit in SKA jag!

Återkommer med loppisrapport senare. Vi får se om jag orkar mig iväg till den andra second hand-butiken ikväll.

Det är ganska bra för lilla samhället Gnarp att rymma så många second hand/loppisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar