fredag 11 december 2009

Sångfågel

Dagens andra måste jag ju hinna med, trots mitt *uhum* hårda pluggande!

Igår tog jag fram gitarren igen, för att få bränna ur halsen en gång för alla.. Nu är det slut med rossel och host och fnys och slem. Men även i hopp om att sambon snabbt skulle ta av mig den och spela lite själv, så jag fick koncentrera mig på att sjunga. Tji fick jag eftersom sambon stod ut med min plinkande och plonkande i si så där en halvtimme. Då jag hunnit avverka klassiker som: Kiss from a rose (Seal), I am the highway (Audioslave), Quinna (TKU), Miss you love (Silverchair) och nån Pink-dänga... Alla vackert ackompanierade med Fbaj's när det skulle vara Fmaj's.

Jaja, WHA' EVA'! jag ville bara dela med mig av den underbart sköna låten som jag spelade igår, dock i originalversion. Världen är nog inte redo för mig än...

I give to you: I am the Highway av och med Audioslave. Observera solot som börjar 3:17 in i låten... Jag nail:a det igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar