måndag 10 augusti 2009

Minisemester

Beslutet togs under torsdagen: Vi åker ner på blixtvisit till Fjärn, för att andas ut och vila nerverna inför den kommande skol- och arbetsstarten. Efter att sambon spelat match på lördagen i Luleå, åkte vi hela vägen ner till Gnarp och vi var faktiskt nere i skaplig tid. 23.30 kunde vi checka in vårt bagage och ta en nattmacka. Hemresan sker någon gång mellan onsdag och torsdag, är inte riktigt bestämt än. Men däremot är det bestämt att vi ska förbi Birsta och all dess härlighet... In på IKEA för att köpa två vita Billy-hyllor som ska upp på väggen i vårt bibliotek, sedan ville sambon på Rocks och köpa cd-skivor, och mitt enda krav var en Chai-latte från Kahls = SMASK!

Innan dess hade jag tänkt hinna med att plantera lite blommor och grejs framför min fina spaljé. Får se om jag hittar några blommor som trivs med att flytta.

Däremot är jag lite rädd för att vårt fina träd har fått kalla f/r-ötter, jag hoppas inte det. Men jag kan ana var åt det barkar (höhöhö, fast ändå inte).

1 kommentar: