torsdag 27 augusti 2009

It's the final countdown

Sitter och lyssnar på Morgonpasset, samtidigt med mobilen mot örat; ringer mamma, skolböckerna ligger bakom mig och bara väntar; väsande i mitt öra: Come hither!

Har ringt ännu en förening. Denna gång hoppas jag verkligen! Men samtidigt kanske det är dumt att tro på en lyckad utgång. Ska börja bli pessimistisk till allt - Visst ja! Det är jag ju redan!

Nu blev det en bättre låt; Human...

Funderar lite lätt på att jag kanske ska sitta här och recensera låtarna som spelas på radio, istället för att studera. Hrm, smakar på tanken, suger lite på orden...

Gjorde en gigantisk fotobeställning igår (gigantisk i mina mått mätta). Fuji direkt har kampanj på 100 gratisbilder (erbjudandet gäller till och med idag). Såg att de redan hade skickats, så förhoppningsvis hinner jag få dom innan imorgon. Det är så gammeldags härligt med riktiga kort! I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar