tisdag 25 augusti 2009

Dagens andra

Kan ju inte bara prata innebandy; måste ju ha med lite roliga loppisprylar!

Hittade denna underbara LP på en loppis i Åmsele. Till alla er som inte känt er tillräckligt mogna för att lyssna på denna välkomponerade eufori; väx upp! Nu är det på tiden. Min mor har lyssnat på det, din mor har lyssnat på det. I varje sovrum har det någongång förekommit ett par vita handskar. Don't deny it!

Däremot köpte jag den inte, tyckte den hade lärt mig allt den kunde, så den fick ligga kvar och glädja någon annan.

Sen vill jag bara visa vilken hurtig sambo jag har. Aldrig att jag orkar göra nått sånt här på semestern! Fy bubblan!


2 kommentarer:

  1. Min mor hade den skivan oxå =)

    MVH

    Habbe

    SvaraRadera
  2. Om man tittar riktigt noga på bilden med LP-skivan på ska ni se att Jossan på något snyggt sätt lyckats få med ett par förvånade ögon i underkanten... Det gillas starkt!

    Kram!
    Lil'sis'

    SvaraRadera