fredag 27 februari 2009

Mellanhand

Har lagt in ett bud på ett par lampskärmar till min mamma. Är det någon som är besatt av internetauktioner så är det min kära mor. För några veckor sedan bjöd jag på, och vann, två dubbelarmade lampetter. Riktigt tjusiga, och jag vet att med dessa lampskärmar så blir helheten riktigt bra!

Däremot så kanske inte min kära mor vet när man bör sluta bjuda eller helt enkelt inte bjuda. Då är det tur att hon inte vågat sig på att bjuda själv. Då kanske hon skulle ta över min titel som skrotsamlarn' # 1. Och det kan jag inte gå med på, så jag bjuder gärna åt henne.

Däremot så glömmer jag ofta bort auktioner, och det är väl inte så lyckat när jag lovat henne att bjuda.

Jag återkommer med nyheter och bilder kring dessa lampetter senare. Nu är jag nämligen på skolan och ska försöka uträtta något utöver det vanliga: plugga och förstå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar