torsdag 12 februari 2009

Första inlägget

Jahapp, då har man börjat med detta också...

Någon egentlig orsak till det nyvunna intresset av att föra blogg har jag inte kommit fram till; antingen vill jag prata av mig, slippa plugga eller så har jag helt enkelt inget liv. Då tänker nog ni som läser: "-Troligtvis de två senare, för vad fan har du egentligen att berätta? Du är ju skittråkig!"

Sant, svarar jag... Men jag har ett brinnande intresse, förutom min familj och andra småting, nämligen ett sjukligt beroende av att gå på auktion, besöka loppisar, second hand-butiker, Tradera och andra lussamlande platser. Därför tänkte jag att det vore kul och intressant för andra att få en inblick i min dammsamlande hjärna. Kanske får ni tips och idéer vad ni kan tänkas göra med era gamla saker (eller så ger ni dom till mig som tydligen tar emot allt skrot!).

Jag ska försöka att inte klaga allt för mycket, utan denna blogg ska vara en egotripp i vad jag lyckats åstadkomma med lite fantasi, sandpapper och tight ekonomi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar