måndag 30 mars 2009

Snåltarmen...

...eller rättare sagt förnuftet (sambon), fick mig att inse problematiken med att köpa en soffa som vi inte hade plats med. Den fick alltså stanna på stället jag hittade den. Kanske finns den kvar när det blir aktuellet, kanske inte...

Däremot åkte vi in till Stooooor-schtaaaan i lördags, då sambon skulle spela match. Och jag såg min chans att få fynda lite så jag packade in mig, skrutt och de två inackorderade barnen i bilen och åkte 16 mil för lite second hand-ling och fotboll i kallblåst.

Vi hittade lite böcker, men jag köpte en snygg mössa och sambon (läs jag) hittade en snygg kavaj som gjord för honom! Sviiit!

Nån annan dag ska jag ha mer tid på mig och riktigt gå igenom alla kläder så jag kan fylla på min gapande garderob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar