måndag 9 mars 2009

Första dagen...

Om kroppen var öm igår, är det INGET jämfört med idag. Och jag bävar inför morgondagen, andra dagen är alltid värst för mig. Men med lite tur kan jag träna bort lite av värken på morgondagens fotbollsträning, men jag tvivlar på det.

Har återigen lovat min mor att köpa lampskärmar. Denna gång ska jag verkligen inte glömma bort det. Hur säker jag än må vara nu, lär det inte spela någon roll. För om 7 h när auktionen avslutas, lär jag ligga på soffan med fingret så djupt i naveln att det helt går mig obemärkt förbi. Dock har jag bett min mor att påminna mig, så förhoppningsvis gör hon det. Annars kan hon inte klandra mig helt denna gång.

Förutom att jag glömde lill-skruttens overall hemma då vi åkte till dagiset idag, glömde jag även mina skolböcker. Så det har verkligen inte var mycket plugg. Men imorgon har vi dotra på dagis från tidig morgon, så då vore det väl ändå förjävligt om jag inte hann läsa minst en sida.

Sist men inte minst, en hälsning till lil' sis': Hur är det med skalperade...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar