söndag 3 april 2011

Sparkfest

Igår var det kalas.

  • Förrätt hos oss: Tom Yum (Thailändsk soppa).
  • Huvudrätt hos ett par i Norsjö: Filé med ugnsrostade rotfrukter
  • Efterrätt hos ett annat par i Norsjö: Schweizernöt-mousse med päron och hallon
Behöver jag tala om att jag åt så det stod härliga till?

Jag gjorde mig vacker som sig bör, och dagen till ära testade jag Moster Brittas hårrullar. Det funkade fin-fint och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Klädseln var densamma som på Iris 3-årsdag. Ja... Alltså, jag hade mina egna kläder, inte Iris kläder. Men istället för det vita linnet hade jag ett mörkblått.

 Dukningen för kvällens förrätt: färgglatt och asieninspirerat.

Rullarna in action. Och eyelinern jobbar för fulla muggar!

Mäjken klar.

Håret klart och läpparna på.
Hoppas att det blir fler gånger, det är helt fantastiskt kul att träffa nya människor och äta god mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar