fredag 15 april 2011

Nu é de' slut på veckan...

...det är dags för fredags-fyyyyyyyyynd.

Som seden säger är det Knut'n-besök på fredagar och som sig bör hittar jag så klart något att lägga mina giriga små händer på!

Så härlig färg! Min för endast 5 kronor!
Dagen skörd:

Ytterligare en kudde till min lilla samling! Denna gång en i en djup himmelsblå.

Jag är helt enkelt såld på dessa, de passar så fint till soffan och färgerna är precis de jag älskar.

Nackdelen med dessa är att Iris har en förkärlek att hålla i knappen på dem och vifta med dem - vilket resulterar i att knappen till slut lossnar. På den gröna och turkosa har jag fått sy fast knapparna igen, och den här gången sydde jag ihop dem genom kudden. Det blev både snyggare och mer praktiskt (hon får inte något grepp om dem).
Se så fint den gör sig tillsammans med mina andra.

Jag hittade även två stycken long drinks-glas, till de som jag har sedan tidigare, för 5kr/styck. De står på de två nedersta hyllorna. Det var min underbart gulliga kompis Anna som köpte dem till oss.


Jag har även tingat fast en sak på Knut'n men inte köpt än, så jag måste vänta lite innan jag kan annonsera ut det. För tänk om jag ångrar mig, jag står och vacklar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar