tisdag 21 juni 2011

Möhippa

Erika snart fru Magnus
Söt som socker!



I fredags åkte vännen Erika på en storslagen överraskning; hennes sista ordentliga utekväll som ogift.

Resa till Skellefteå med diverse uppdrag och sedan sminkning, hår och uppsnofsning.

I've had the time of my life!

Jag missade att vi körde Olinda-läpp-pose:n
Apostlahästarna tog oss hela vägen till All star-bar och där dansade vi och drack till klockan 2. Sedan blev det Max och några kalorier senare bäddade blivande bruden ner sig, och två tappra själar begav sig hemåt vägen. Den minst tappra fick stanna till på en parkeringsficka och göra lite armhävningar för att vakna till... Klockan halv fem öppnade jag ytterdörren och kvart i fem kröp jag ner bredvid min älskade, varma sambo.



Hemma - 8 mils körning och några armhävningar senare.
 
Iris bukett
Dagen efter kändes på samma sätt som om jag hade halsat 2 sjutti-bumsingar... Upp och hoppa lilla loppa - köra till Skellefteå (igen) se sambon spela fotboll (snöplig förlust igen) och sedan kicka igång forden och åka de nätta 43 milen ner till Gnarp. Sambon hade skola söndag, så han åkte med sin far till Härnösand på söndagsmorgonen, jag och Iris stanna i Raskens till halv 3 och sedan åkte vi efter. 47 mil senare parkerade vi bilen framför vårat hus och nu blir det inga långväga resor förrän på torsdag, då bär det av söderut igen!

2 kommentarer: