tisdag 31 augusti 2010

Idiot

"Ja' vet ja' e' en idiot, och hela sta'n vet va' ja' gjort"...

*djup suck*

Vad har jag gjort för att dra helvetets alla kval över mig? Dräpt för många spindlar, ljugit för mycket om min vikt eller kan det vara för att jag gett nyårslöftet att inte äta godis, men trycker i mig; chips, popcorn, kakor, läsk etc...?

Varför i hela fridens dagar var jag tvungen att titta på nya malldesigner i Blogger? Det vore förbjudet att bara genom en knapptryckning kunna radera alla tidigare layout:er.

Så... Nu har jag en ny layout.

- Bra? Jo, hyfsat.
- Nöjd? Inte det minsta.
- Nästa drag? Börja om från början, börja om på nytt. Varför ska man sörja, tiden som har flytt?!

2 kommentarer:

  1. Livet är inte lätt! ;) (längtar tills den dagen jag får se rosburken live!)

    SvaraRadera
  2. Ska snart sätta ut den också... In time, in time...

    SvaraRadera