måndag 10 maj 2010

Itsy Bitsy Teeny Weeny...

...Red Polka Dot Skirt.

Den här beauty:n hittade jag förr-förra veckan i Skellefteå på Myrornas (och nu menar jag kjolen, inte den andra bju:tyn som tar kortet). Denna (kjolen) och en plisserad marinblå kjol med vita prickar. Den röda kostade 65:- och den blåa 40:-, men med studentkortet har jag den fantastiska förmånen att jag får 10% på allt jag handlar på Myrornas. Så, det blev 94,50:- för två fina kjolar. Nackdelen var att de var hellånga, och jag vill ha dem lite kortare (vid korttagningen hade jag sensuellt satt fast nederdelen av kjolen i troskanten, det du Dior).

Det vita skärpet hittade jag på Röda korset inne i centrum, för 20:-.

Nu gäller det bara att hitta tid och tillfälle att bära mina nya fynd.

Skorna som pryder mina små fötter är inköpta på lokala Skoaffärn' (Skor och Sport). Det är årets födelsedagspresent till mig själv. Bättre kan det inte bli!

Idag är hela familjen sjuka, endast Farmor är frisk, och det var tur med tanke på att jag skulle jobba och dagiset var stängt. Tack älskade svärmor!

1 kommentar:

  1. You look marvelous! Det där med troskant skulle dock inte passa mig, mina är så uttänjda så arslet skulle då titta fram ;)

    SvaraRadera