torsdag 3 juni 2010

År och dar sedan

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen angående bloggandet. Jag har haft fullt upp med att plugga inför tentan jag skrev i fredags. Hoppas bara den gick bra, annars lär det bli ett rama-skri som hörs långt utanför stratosfären.

Så förutom skolarbete sitter jag numera med övriga arbeten som behöver göras. Det är startelvan som måste sättas upp (Fromhedens IF... Heja heja!), det är hemsidan som måste fixas, det är sponsorer som måste ringas, det är papper som måste lämnas in m.m.. Puh, det är HUR mycket som helst. Jag som trodde det var en kakbit att sköta ett lag. My mistake!

Men förutom det, väntar jag ivrigt på att höra ifrån jobbet jag sökt på.

Imorgon bär det av till Lycksele djurpark, ska dit med dotterns dagis.

Dagens väder till ära spelar jag upp en gammal goding:



Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar