torsdag 6 maj 2010

Choklad-bollar...

...eller är det choklad-kattbajs.

Vilket som är dessa små konstverk gjorda av min älskade dotter. Dessvärre ser de ut att redan ha passerat mag- och tarmsystemet. Men ack så goda de var, om man kunde bortse från att de såg ut som något katten lagt i kattlådan.

Ikväll anländer svärmor, svägerskan och hennes två barn. Ska bli så mysigt att få besök. Jag och sambon håller på att gnaga av navelsträngen som läskigt nog vuxit mellan oss. Förutom långväga främmande, så är det även dubbla fotbollsmatcher i helgen. Först sambons i Lycksele på lördagen, och min i Boliden på söndag.

Det är nog bäst vi tar och bakar en laddning choklad-kattbajsar till, så vi har i helgen.

"Katta! Vad har du gjort på tallriken?? Fy dig, FY!"

3 kommentarer:

  1. Du kan hälsa Iish att hon är en hejjare på bajskorvsgodis. De smakade jättebra och blev ju godkända av både mig och barnen, den förra laddningen ni kramade ur er var super ;) Kram på er och tack för att du är du!

    SvaraRadera
  2. haha :D hon är så duktig lillfian :P

    SvaraRadera
  3. =) Jag ska hälsa henne det! Hon vill säkert baka fler för kommande gäster!

    SvaraRadera