måndag 3 maj 2010

Mirror, mirror on the wall...

...tell me what I'm looking for.

Har fyndat och fyndat, men inte skrivit något på länge! Men det är svårt att hitta tiden, nu när våren gör sin framfart utanför kåken.

Förra veckan var jag och kompisen re.do till stor-stan, det blev mycket skratt, mycket rännande runt och till sist några fynd. Dock inga prylar, utan kläder! Hör och häpna... Det ska komma upp här vid ett senare tillfälle.. För nu måste jag ta och skynda mig om jag ska hinna springa på toan och... Ja, jag bryter väl här. Har fått uppfattningen att inte alla vill höra vad som exakt sker vid mina toalettbesök, men det är säkert bara något jag fått för mig... skita.
För några veckor sedan hittade jag en spegel hemma hos mamma och pappa. *joink* Perfekt för en som har letat efter en snygg spegel jättelänge! Och gratis dessutom!!

Satte även upp nya (gamla) gardiner inför påsk. Riktiga vår-gardiner! De följde med i resväskan jag ropade in i somras för 25:-! Det är otroligt vilket fynd den där resväskan var!

Sedan måste jag bara visa vad som händer med nya familjemedlemmar. Innan påsk fick Iris av min moster en söt liten kyckling som pep när man höll den i handen (Ja, ingen riktig). Iris blev jätteglad, den var ju så söt och liten och mjuk. Det tyckte tydligen Kira (katten) också. Tur den inte var riktig!


CSI Norsjö blev tillkallade och bevisen var överhängande: Förövaren hade gult fjun och sladd mellan tänderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar