fredag 12 juni 2009

Skolavslutning

I tisdags fick jag sommarlov... Så jäkla skönt! Och att jag dessutom fick det genom en skolavslutning gör det till ett riktigt sommarlov!


För att fira sommarlovets början klädde jag upp mig i en av mina finare stasser. Klänningen, som egentligen är en kjol, fyndades på myrornas för snart ett år sedan. 40:- kostade den, och med tanke på hur nöjd jag är med den så hade jag utan att tvekat köpt den för 200:-! Det är verkligen ett fynd i mina ögon! Tightsen köpte jag på Varuhuset här i Norsjö, kanske inte helt rätt i färgen, men ack så sköna. Boleron har följt med några år, men är inget second hand-fynd. Betalade dyrt för ett halvt plagg!

Egentligen var det tänkt att jag skulle ha haft mina nyinköpta fynd-skor, men efter matcher och träningar var mina fotleder inte så pigga på att gå i ett par högklackade. Och speciellt när vi skulle vara på gräsmatta kändes det mindre lockande.

Men jag kände mig riktigt fin och ska redan imorgon ha samma outfit (är jag äcklig eller praktisk?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar