lördag 23 maj 2009

Match

Idag har jag spelat match.

0-8

Har inte blivit mer fistad under en seriematch. Kan knappt gå, om det beror på att jag är otränad eller för att jag blev just fistad, det avslöjar jag inte. Någon hemlighet måste en kvinna få ha!

I alla fall spelade jag back.

Dubbelt fistad...

Imorgon bär det av till Aapua, nån mil norr om Korpilombolo, för att se sambon spelar match. Förhoppningsvis slipper dom bli fistade, men blir det så är det väl bara att se och njuta. Den sanna glädjen är som sagt skadeglädjen.

2 kommentarer:

  1. Men huvva, he jäär ju ba ä stenkast från jenna! I kanshe kåmm å tjiik. Har varit i stan idag... Det blev inte något puder, hittadee inte exakt det jag ville ha. Men hittade två brallor= skitsnygga :) nu hoppas jag på att få redovisa mitt examensarbete, fasen vad jag kommer att slå dem med häpnad i mina snyggbralls :)Hoppas allt är bra med er. Vet inte om jag ska skicka ett lycka till eller fnissa med dig senare (skadeglädjen)

    SvaraRadera
  2. Hej! Du måst uppdatera din blogg oftare, va annars ska ja läsa? Men lite mindre om fisting, och lite mer om MIG!:) Hehe... Hoppas allt är bra.. Kram!

    //musseljägarn

    SvaraRadera