lördag 30 maj 2009

Ännu en migrän...

Not nice! Fan vad trist det är!

Igår kring 15.30-snåret såg jag åter igen tecknet på en kommande migrän. Kunde inte riktigt läsa ordentligt, och då skyndade jag att ta min medicin (en receptfri migrännässpray). Kanske funkade den, men inte tillräckligt. Fyra timmar, två pronaxen 500mg senare kunde jag sitta och se tv med solglasögon. Inte nog med att jag missat fyra timmar av mitt liv och två pronaxen, så hade jag även missat bortamatchen mot Ljusvattnet. Bussen hade avresa 16.30, så det var ju bara att skicka ett meddelande till spelande tränaren att jag inte skulle närvara. Inte kul, när man redan vet att vi har ont om folk som kan spela!

Idag är det sådär. Fortfarande öm i huvudet, men bättre. Fick se sambon spela från start, och det värmer mitt partiska hjärta.

Ska se om det är en auktion i närheten som man kan åka till imorgon. Eller så tar man det piano hemma istället.

Har ätit sushi idag... "-He e rent så he knull ini mun!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar