söndag 31 maj 2009

Bilproblem

Hann se livet passera i revy framför ögonen. Eller egentligen var det mer pengarna som rullade förbi. Trodde nämligen att det var startmotorn som gått, men vid närmare undersökning var det som tur bara batteriet som urladdats. När bilen startade fanns det ingen ände på min glädje. Borlänge Peace and Love var räddat! Med detta i åtanke skickade jag en bild på bilen och mig, till min partner in crime: Errajka.

I detta skede måste jag försvara mitt val av kläder; dagen har varit VÄLDIGT varm, därav valet av obscent korta shorts. Sen att jag inte äger ett snyggare par är de här rosa adidas, med lila stripes (uttalas stri-päss) kan inte hjälpas. Den bruna jackan är en hästjacka. Har tagit den hos syrran. Pannbandet är en födelsedagspresent, en trevlig present som dessutom följde med födelsedagspresenten är den igenkännliga Borg-frisyren. Tungan kunde jag inte kontrollera, och hudfärgen är nedärvd i rakt led från min far. Dessutom har jag dagen till ära prytt mitt ben med utomordentligt vackra blåmärken från senaste fotbollsmatchen (Fist-matchen). Kan det bli mer naket? Jo... men det är jag för generad för. Det här är lagomt naket och fruktansvärt poetiskt!

5 kommentarer:

  1. Hahahaha!!!!!
    Du är skitsnygg!!!
    Vad tur att det bara var batteriet, jag höll tummarna för dig hela kvällen!!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Kör du vita långkalsonger under dom där rosa shortsen?

    SvaraRadera
  3. Det hade varit skönt att kunna säga att det var vita långkalsonger. Men som jag nämner är det min hudfärg, som jag så tacksamt? fått av min far. Dock har jag inte fötts helt utan pigment, som min kära lillasyster.

    SvaraRadera
  4. SÅ J*VLA TASKIG!

    // Jennifer

    SvaraRadera
  5. Jag blir så stolt när jag ser dig! Ögonen tåras... eller blir jag bländad; jag vet inte?

    //bigsis

    SvaraRadera