måndag 17 oktober 2011

Säg ditt...

Jag lider av beslutsångest...

Därför ber jag er läsare om hjälp.

På Knut'n har jag hittat ett side board som absolut skulle göra sig bra hemma hos oss. Men jag har seperationsångest, allt arbete och kärlek vi lade ner på vår nuvarande tv-bänk gör den speciell. Dessutom att jag fyndade den på auktion spär på förtjusningen.

Det nya side boardet är tingat och redo att betalas; 350 riksdaler önskades. Och det nya soffbordet som visades tidigare skulle passa utmärkt tillsammans med detta.

Vad ska jag göra?

Ge din röst...

Det nya (bara den undre, den övre hyllan var redan såld)


Eller det gamla?

(I ett perfekt universum hade jag velat ha båda... får se om jag kan övertala sambon)

Er röst mottages med varm hand.

10 kommentarer:

  1. Det gamla!

    /big-sis

    SvaraRadera
  2. Båda, sett en som haft omaka bredvid varandra, snyggt!

    SvaraRadera
  3. Men om du väljer den ena, kan du inte ha den andra någon annanstans? Eller har ni redan fyllt huset?=)

    SvaraRadera
  4. Det nya! Skulle jag ha valt, men då har ju det gamla inte någon historia för mig. Tufft att skiljas från möbler man gillar. Billigt med 350 kr för det nya! Mitt sideboard kostade BETYDLIGT mkt mer!!

    SvaraRadera
  5. Har du plats för båda? Då ska du såklart ha det också, men annars tycker jag att det nya är betydligt snyggare, med de sneda, mörka benen.
    350:- är ett jättefynd!

    SvaraRadera
  6. Väldigt bra pris på det nya måste jag säga, hade gladeligen köpt det själv! Och som så många andra här så tycker jag att det är härligt att både äta kakan och ha den kvar. ;) Så jag röstar på att köpa den nya och ha som tv-bänk och givetvis behålla det gamla men ge det ny plats och funktion.

    SvaraRadera