tisdag 25 oktober 2011

350 kronor fattigare...

...blev jag när jag köpte sminkbordet.

Jag blev HELT nedröstad på tv-bänken. Det gick inte med någon av mina finslipade smålögner. Men men, jag hittade ett sminkbord som gör sig bra i vårt sovrum. Redan fullt med smink och juveler, som sig bör...

 Lådorna har ett härligt djup så här ryms mina parfymer och sminkväskor utan problem!

"-Nu ska jag göra mig vacker..."

Mina bästa ringar, de tre med stor sten är inköpta för en 10a styck på loppis.
Sedan; så klart. Hittade jag en UNDERSKÖN lampa. Och what to do, what to do... Lite dyr (300:-), men vacker! Ska suga på den här karamellen en stund, måste nog boka fast den till fredag...

 Wonderschön...


1 kommentar:

  1. Synd på sideboardet, men man kan ju inte få allt. ;)
    Och det här söta sminkbordet fyller verkligen sin funktion. Bra förvaring och jättefint att sitta vid när man sminkar och fixar sig. Underbart söt kisse också! :)

    SvaraRadera