tisdag 24 maj 2011

Fullt ös - medvetslös...

Det är mycket nu, så här tre veckor före skolavslutningen. Vet inte hur jag får ihop dagarna...

Förutom jobb är det dessutom träning tre av kvällarna och sedan match under helgen. Sambon har också träning 3 gånger i veckan och match helger - har vi otur är träningar/matcher lagda samma dag och då blir Iris en moster-unge. Tyvärr lär min syster ut alla sina hyss till ungrackarn, så hon blir odygdig efter en kväll där!

Det har blivit lite loppande, men hann med en gatuloppis under söndagen. Hittade två lampor som ska visas senare i veckan. Nu tänkte jag visa hur fint avokadon har vuxit. Det har knakat till sedan sist...


Kul att en gång få lyckas!

2 kommentarer:

  1. jag har vid ett antal gånger fått en avokado att växa men inte så mycket högre än din här...vet ej vad jag gjort tokigt...Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Oj, hoppas det går vägen då!

    SvaraRadera