onsdag 28 oktober 2009

Sen kväll

Har som sagt, äntligen avslutat jobbet med byrån.

Den blev riktigt trevlig på den lilla plats, där skötbordet tidigare stod.

Boken på byrån, fick jag av min svägerska som ropade in en boklåda på en gårdsauktion i Gnarp. Från 1904, och behandlar det känsliga ämnet: Vad en ung kvinna bör veta. Allt ifrån biologi till intimhygien och onani!

Knopparna är de jag köpte på nätauktion. Mycket nöjd med hur det blev med dom.

Jag har lagt några av mina smycken i en gammal silverdosa, som fanns i en fyndlåda min lillebror ropade in. Och girig som jag var (och fortfarande är) så övertalade (läs tog) jag honom att jag skulle få den. Armbandet med rosa kristaller är köpt i Paris. I love bling! Pärlorna (inte äkta, vad jag då vet) är gamla från min mamma. Och örhängerna är från Pilgrim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar