söndag 2 december 2012

Donkey wrong

Jag röker inte, jag tycker inte att någon ska börja röka och jag skulle bli glad om cigaretter inte längre fanns på vår jord.

Dock kunde jag inte undgå att verkligen gilla cigarett-åsnan jag hittade på gårdagens loppis.

Hade jag varit riktigt tät och haft mycket fritid, hade jag köpt den och rullat mina hundrakronorssedlar och förvarat dem i åsnans korg.

Berättade för lillebror om den underbara åsnan, och fick i uppdrag att köpa den. Gick tillbaka till loppisen idag, och inhandlade den för dyra: 2 kronor.

Sedan ångrade jag att jag köpt den åt brorsan; kom på att man kunde ha chokladcigaretter i den.

Men den är en ögonjuvel.



4 kommentarer:

  1. Men guuuud vilken raritet! Sällskapsresan är ju fullÄNDAD :D Tjusig värre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är som vanligt helt ovetandes, men nu har jag fått lära mig att precis denna är med i filmen. Har nog inte sett hela sällskapsresan... =)

      Radera
    2. ägg har inte sett sällskapsresan skäms

      Radera