måndag 18 juni 2012

You spin me right round...

Klockan fyra väcktes jag och sambon av att lill-fia:n klättrat upp i sängen och; efter en liten bön om vatten, kräktes. Trevligare kan man bli väckt, men hon är duktig som kommer till oss om det är något galet.

Så sista arbetsdagen blev helt annorlunda motför vad som var planerat. Sambon skulle egentligen åkt iväg till Hotellet Källan för avslutning med sina kollegor och jag skulle utvärdera och avrunda detta års arbete. Istället blev det Sambon som stannade hemma på förmiddagen, jag fixade det sista på jobbet och sedan hem till sjuklingen. Efter jag och Iris skjutsat pappa till hotellet, åkte vi förbi Konsum och hyrde en film: Barbie och diamantslottet. Ungefär den 17 gången vi hyr den... Det är illa när man börjar kunna sångerna från filmen. Var jag inte kräksjuk innan så kommer det kväljningar nu...

Avslutar med en karuselltur som Iris tog sist hon var sjuk... Baby, right round...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar