tisdag 24 april 2012

Räkningsdags...

Det är inte alla dagar man får denna typen av räkning. Vet inte om jag ska vara smickrad, tacksam och betala, eller om jag ska överklaga: Jag har inte känt mig speciellt kåt senaste tiden, och vad resten av 2012 har att erbjuda är svårt att sia om i dagsläget...



Missförstå mig inte; jag ÄLSKAR särskrivningar - skrattade mig hes när räkningen skulle betalas. Men det kanske vore lämpligt om sameföreningen jag tillhör, korrekturläste texten i fakturaprogrammet.

Förövrigt väntar vi nu på sista räkningen för toaletten. Den saftigaste i bunten...

4 kommentarer:

  1. Den särskrivingen ska jag använda mig av i svenskundervisningen....eleverna gör nämligen exremt många särskrivningar nuförtiden, t ex
    en jätte snygg lång hårig tjej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja... Gör det! Allt för undervisningen!

      /Josefin

      Radera
  2. den var bra!!
    Tusen vasers exempel lockade till skratt också!
    Bidrar med en skylt jag såg nyss och som fick mej att fnittra hejdlöst.
    På dörren till en gammal färghandel hängde en lapp.
    "Jag är uppe nu" en bra upplysning så där på em. (Vet att affären varit stängd länge och öppnat igen.)
    Kerstin

    SvaraRadera