fredag 30 mars 2012

Uppåt väggarna...

Idag är nästan hela väggen uppe. Det fattas bara en liten bit just vid fönstret, sedan är det fogen som saknas.



I blixtens sken syns inte den turkosa väggen lika bra, men vi är nöjda. Och jag kan tala om att jag är rätt sugen på att få duscha (tro nu inte att jag är lortig för att jag inte duschat sedan vi slet ut duschen... Jag HAR duschat och badat sedan dess, men lortig är jag i alla fall!

Dagens ros går till svägerskan Stina och kompisen Malini som räddade mig ur router-träsket. Nytt bredband och ny router... Kunde man självantända så är det väl vid sådana här tillfällen?

1 kommentar:

  1. Ifall du hade självantänt hade du ju en utbildad brandman i närheten.. Men teknik som inte fungerar som man vill är det absolut mest irriterande i världen.. Du skulle ha blivit en firestarter och börjat elda upp alla routers i världen..

    //Jennifer

    SvaraRadera